[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو نشریه::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 1، شماره 4 - ( 1399 ) ::
جلد 1 شماره 4 صفحات 187-179 برگشت به فهرست نسخه ها
سنجش رضایتمندی جامعه ایثارگری از کیفیت خدمات‌دهی بنیاد شهید و امور ایثارگران
مجتبی عباسی قادی* 1، سجاد قاسمی2
1- مرکز تحقیقات مهندسی و علوم پزشکی جانبازان، تهران، ایران ، mojtabaabbasighadi55@gmail.com
2- گروه مدیریت فرهنگی، دانشکده علوم انسانی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده:   (2154 مشاهده)
اهداف: رضایت مشتری نسبت به کیفیت خدمات‌دهی به حالتی اطلاق می‌شود که وی احساس می‌کند که ویژگی‌های کیفیت خدمت ارایه‌شده منطبق بر انتظارات یا فراتر از انتظارات اوست. هدف پژوهش حاضر، سنجش رضایتمندی جامعه ایثارگری از کیفیت خدمات‌دهی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.
ابزار و روش‌ها: این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی در سال 1396 روی 11960 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سنین 18 سال و بالاتر در سطح کشور که با استفاده از فرمول برآورد حجم نمونه دانیل و نیز روش نمونه‌گیری طبقه‌ای نسبتی انتخاب شده بودند، انجام شد. داده‌های پژوهش با استفاده از پرسش‌نامه محقق‌ساخته که ماخوذ از مدل رضایت‌سنجی آمریکا بود، گردآوری شد. داده‌های پژوهش پس از استخراج با استفاده از نرم‌افزار SPSS 23 در دو بخش توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته‌ها: میزان رضایتمندی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از کیفیت خدمات‌دهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جامعه آماری کل با میانگین 7.23±25.22 در سطح متوسط قرار داشت. همچنین بین میزان رضایتمندی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از کیفیت خدمات‌دهی بنیاد شهید و امور ایثارگران برحسب وضع موجود با وضع مطلوب تفاوت معنی‌داری مشاهده شد (0.01p<).
نتیجه‌گیری: رضایتمندی جامعه ایثارگری از کیفیت خدمات‌دهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح نسبتاً مطلوبی است.
واژه‌های کلیدی: رضایتمندی، کیفیت، خدمات‌دهی، شاهد و ایثارگر
متن کامل [PDF 563 kb]   (833 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1398/10/3 | پذیرش: 1399/2/16 | انتشار: 1399/4/30
* نشانی نویسنده مسئول: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فرخ، پژوهشکده مهندسی و پزشکی جانبازان، پلاک 17
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Abbasi Ghadi M, Ghasemi S. Measuring Satisfaction of the Sacrifice society as with the quality of services provided by the issargaran affairs Foundation. 3 2020; 1 (4) :179-187
URL: http://ijis.ir/article-1-65-fa.html

عباسی قادی مجتبی، قاسمی سجاد. سنجش رضایتمندی جامعه ایثارگری از کیفیت خدمات‌دهی بنیاد شهید و امور ایثارگران. 1. 1399; 1 (4) :179-187

URL: http://ijis.ir/article-1-65-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 1، شماره 4 - ( 1399 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصل‌نامه مطالعات فرهنگ ایثار Iranian Journal of Isaar Studies
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4645